Punktem docelowym każdego przedsiębiorstwa rozwijającego biznes online jest maksymalizacja zysków. Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO to jeden ze sposobów na osiągnięcie rozpoznawalności w sieci. Markę własnej firmy możesz rozwijać również za sprawą youtube ads. Dzięki tworzeniu materiałów audiowizualnych na tym kanale, wpływasz na wzrost sprzedaży oraz zasilanie stałej bazy klientów – kolejnymi konsumentami treści.  

 

O tym, czym kierować się przy doborze formatu youtube ads oraz jakie są dostępne rodzaje, przeczytasz w naszym artykule. Skorzystaj z możliwości promocji własnej marki, za pośrednictwem YouTube Ads. 

 

YouTube Ads: Dostępne formaty reklamowe 

Promocja firmy w kanale YT to szansa na przedstawienie, w jak najbardziej przejrzysty i efektywny sposób oferty produktów i usług. Kanał YouTube to wartościowe wsparcie w kierowaniu ruchu do strony i gromadzeniu użytkowników, celem prowadzenia dalszych działań reklamowych. 

Proces pozyskiwania leadów nie należy do najprostszy zadań, zwłaszcza jeżeli nie jesteś ekspertem w tym segmencie. Tym bardziej docenianym platformę YT, ponieważ dostępne tam reklamy może sam skonfigurować z uwzględnieniem każdego parametru. Potem pozostaje Ci wybór właściwej strategii. Serwis gwarantuje duży wybór formatów, które możemy sklasyfikować na: przekazy wideo oraz banery. My przedstawiliśmy jedynie część dostępnych opcji. 

Reklamy Trueview – in Stream 

Ten format reklamy to gwarant największej kontroli nad kreowaniem i zarządzaniem materiałem promocyjnym. Są to reklamy, które można pomijać, przerywać, a ze względu na uniwersalność i komfort użytkowania jest korzystnie postrzegany przez internautów i reklamodawców. Dokonujesz płatności za faktycznie obejrzane 30 s. nagrania bądź kliknięcia w link. 

Reklamy in-Stream 

Przekaz reklamowy, którego długość nie wykracza poza 15 s., może pojawić się w dowolnym momencie materiału audiowizualnego (tj. na początku, w środku i na końcu). Koniecznym jest, aby użytkownik obejrzał ją w całości. Taka forma reklamy ma docierać nie tylko do zainteresowanego, pojedynczego klienta, lecz szerokiej grupy odbiorców. Warto jednak podjąć wysiłki, aby odpowiednio określić target. 

 

Reklamy w przerywniku (Bumper Ads) 

Jest to tzw. format dyskretny, jednak mniej efektywny od TrueView. Czas trwania nagrania audiowizualnego to zaledwie 6 s. bez możliwości pominięcia. To oznacza jedno – jeżeli faktycznie dążysz do zainteresowania swoim produktem użytkowników, musisz postawić na innowacyjność. W przeciwnym razie – płacisz za każdy tysiąc wyświetleń. 

Czy YouTube Ads jest rozwiązaniem dla Ciebie?

Zintensyfikowana lojalność wobec marki, jej większa świadomość czy zaciekawienie użytkownika – to tylko niektóre z korzyści, których dostarcza Ci youtube ads. To narzędzie, za sprawą którego osiągniesz niezwykłe wyniki sprzedażowe. Wystarczy rozpocząć kampanię reklamową w serwisie YouTube, sprecyzować target oraz przedstawić użytkownikom, jak dane usługi bądź produktu rozwiążą ich trudności.