Czy wiesz, że niemal 50% wyszukiwań z całej sieci dotyczy lokalnych zapytań? Jeśli prowadzisz lokal stacjonarny w swoim mieście, również masz możliwość wdrożenia do swojej strategii marketingowo-promocyjnej technik SEO. Dotarcie do mieszkańców, którzy posiadają już utarte przyzwyczajenia nie jest łatwym zadaniem, ale nie niemożliwym. Przenieś więc swój sklep do sieci. Jednym z miejsc, które Ci to umożliwi jest platforma Drupal. Jest to system zarządzania treścią pozwalający na stworzenie sklepu internetowego w oparciu o elastyczny model Open Source. Jak wygląda lokalne pozycjonowanie drupal?

Czy lokalne pozycjonowanie strony internetowej się opłaca?

Współcześnie, jeśli prowadzisz dobrze prosperujący biznes, musisz znaleźć się w sieci. Dlaczego? Bo 1 na 3 potencjalnych klientów zanim wybierze się do sklepu, zajrzy na jego stronę internetową. Pozycjonowanie Drupal pozwoli Ci uzyskać dostęp do szerszego grona odbiorców, również przyjezdnych i turystów. Ponad 80% wyszukiwań jest konwertowanych i przekłada się na ruch w sklepie stacjonarnym. Aby mieć szansę na rozwój warto sięgnąć do:

 

  • wirtualnej wizytówki,
  • strategii słów kluczowych,
  • wysokiej jakości treści oraz opisów produktów,
  • link buildingu.

Wszystko po to, aby Twoja lokalna firma została zauważona. Jednak musisz pamiętać, że bez odpowiedniej analizy grupy docelowej nie będziesz mógł stworzyć  na stronie wartościowych treści, które będą miały realny wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. 

Platforma ta oferuje wysoki poziom elastyczności, a także możliwość stworzenia spersonalizowanej aplikacji sprzedażowej. Dodatkową zaletą jest bezpieczeństwo zagwarantowane przez producenta. Tym, co wyróżnia ten CMS jest ilość rozszerzeń, których są tysiące. Ponadto posiada wbudowany system headless, dzięki któremu można wykorzystać sam back-end projektu, a część frontową rozbudować w oparciu inną technologię. Dzięki tym zaletom pozycjonowanie Drupal jest dużo łatwiejsze.

 

W 2015 roku wyszukiwarka Google wprowadziła bardzo ważną aktualizację, z które wielu z nas nieświadomie korzysta. Jest to wyszukiwanie lokalne oparte na geolokalizacji użytkowników. Lokalne SEO to praktyki skierowane przede wszystkim dla lokali posiadających adres stacjonarny, czyli miejsc usługowych, medycznych, gastronomicznych, kulturalnych, rozrywkowych. Celem jest zdobycie wysokiej widoczności w SERP, co przełoży się na zyski offline. Nie trać czasu, zacznij planować pozycjonowanie Drupal.

 

Postaw na lokalność!

Sam po sobie widzisz jak ważne są wyszukiwania lokalne. Wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej jest pierwszym krokiem w stronę świadomej optymalizacji. Pozycjonowanie Drupal jest jednak zadaniem długotrwałym, jednak gwarantuje stabilne efekty. Przenieś się do sieci i wybierz swój CMS, który pozwoli Ci na rozwój biznesu w strefie online, a następnie offline.